Odp: Skaner Agfa czy Umax ?

Autor: Ryszard (rmkar_at_kki.net.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 08:47:08 MET DST

ja wybralem Umax i w sumie nie zaluje, denerwujace jest tylkowlaczanie do
sieci przez prostowniczek. Paramatry ma niezle, zadnych kopnietych
prostokatow, sa akualizacje oprogramowania, moze brak mozliwosci zapisu
np.jpg. W pracy mam Mocrotek Phantom 636 -wlaczanie do sieci wygodniejsze,
wieksza ilosc formtow zapisu, re same parametry i jest tanszy. Rok tem kiedy
kupowalem Umaxa nieoficjalny ranking byl Agfa, Umax, Microtek. I w sumie
teraz stwierdzam, ze kupilbym Microtek. Jeszcze slowo na temat przystawki do
slajdow- do prawidlowego doswietlenia niestety potrzebna jest pokrywa-
piramidka nie to nie to.

Pozdrawiam

Ryszard Karpinski
Użytkownik maf <maf_at_ists.pwr.wroc.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:Ykr0OPwwaS7yJOM5rDaFzY+WL9rg_at_4ax.com...