Re: Ludzie POMOZCIE plizzz (oftopic)!

Autor: tomcio (tomcio55_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 01:22:29 MET DST

Nie odbieraj wezwania jak długo się da. Jakby przyszli żandarmii (co raczej
nie nastąpi - wojsko nie ma szmalu na takie śledztwa) niech matka rzuci
tekst w stylu "nie wiem gdzie ten sk$%^$ może być, jak wyp^**&^ gno&% 3
miesiące temu to jeszcze się nie pojawił. Gwarantowane (i sprawdzone he he)
że się więcej nie pojawią. W ostateczności można dogadać się z prywatnym
lekarzem - ja poszedłem do lekarza, który jednocześnie prowadzi prywatną
praktykę lekarską i jednocześnie pracuje w szpitalu wojskowym. Jak te cwele
z komisji zobaczyli jego pieczątkę na zaświadczeniu o mojej ciężkiej
chorobie, to od razu dali se na luz.

TW

<89mJ4.3695$DB2.76615_at_news.tpnet.pl>...