RE: Windows 2000 i IBM20 giga ATA-66

Autor: hapy grupy (grupy_at_kki.net.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 01:03:41 MET DST

Nie na temat jak to zrobiłeś? C366 na 612
MW
"kaciu" <kaciu_at_friko.onet.pl> wrote in message
> Witam panowie !!
>
> Po zdobyciu wina 2000 pomyslalem ze zobacze co tez nowego wymyslili u
Billa
> G. i postanowilem sobie toto zainstalowac.
> W moim posiadaniu jest Abit BE-6, celeron 366 na 612 dysk IBM 2050 ATA-66,
> 64 Ram
> Po uruchomieniu setupu z dyskietek instalacyjnych (4szt)
> i ropoczeciu operacji instalacji na dysku wyrzuca mi komunikat ze nie
widzi
> zadnego dysku do zainstalowania
> Czy tez na czas instalacji trzeba wylaczac ATe 66 ??
> i po zainstalowaniu ew.dopiero wlaczyc ?
> Co sadzicie na ten temat ?? Po spuszczeniu tempa procka na 366 sa te same
> [...]
i prawidłowo. nie ma w standardowej instalacji support'u dla tego typu
kontrolera.
Ściągnij driver'y do kontrolera udma/66 i zgraj na dyskietkę-> zapuść
instalkę 2000-> w momencie pojawienia się u dołu ekranu info naciśnij F6 -
poprosi cię o drivery -> potem już normalka

btw: czego się nie boot'ujesz z cd? łatwiej, szybciej i pewniej niż z fdd.

---
http://www.intralink.com.pl - 27 tys. CD, MC, MD, DVD, VHS...
Ogromna oferta jazzu (>3K CD)! Duzo okladek, opisow i recenzji.
---
Trader.pl - KONKURS do wygrania laptop, odtwarzacze MP3 i CD
http://www.trader.pl/idm/rd_mail.asp?p=00-04-13&q=dk
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/