Re: nowy komp i problemy :-(

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 22:04:04 MET DST

Dnia Tue, 11 Apr 2000 17:45:26 GMT , "Conan" <moremore_at_free.net.pl>
po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:

>Hej,
>Kilka dni temu przesiadlem sie wreszcie na cos "lepsiejszego" i niestety mam

(.......)

co do modemu spróbuj w następujący sposób (komuś już tak pisałem)

jak masz myszkę na ps2

- wejdź w tryb awaryjny windy i pousuwaj comm'y i modem .
- restart i od razu wejdź do biosa i wyłącz comm1 i comm2
- zapisz zmiany w biosie i restart , odpal windę - powinna wykryć
modem na comm'ie 1 lub 2

jak myszka na comm

-przepnij myszkę na comm1
- wejdź w tryb awaryjny windy i pousuwaj comm'y i modem .
- restart i od razu wejdź do biosa i wyłącz comm1
- zapisz zmiany w biosie i restart , odpal windę - powinna wykryć
modem na comm'ie 2

--
Vitto
icq 35604090 - vitto_at_box43.gnet.pl