Odp: Pentagram Omen-opinia

Autor: The Habu Xorph (habu_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 20:03:47 MET DST

Użytkownik Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8d50e5$cs1$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Na Infosystemie w Poznaniu (na którym dzis byłem) bardzo wychwalali modem
> Pentagram Omen, jakiś "cywilny" (może podstawiony) gość mówił, że łączy
się
> z 52000 kbps i nic się nie rwie. Czy to prawda? Czy lepszy jest już Asmax
> Surfer V90 na chipie Lucent?

Witam kolege :)
Mialem 2 nowe Pentagramy Omeny (jeden z konca 1999 a drugi z poczatku 2000)
i niestety nie dorownuja modelom wyprodukowanym wczesniej :(
Urzadzenia rwaly polaczenia jeno za drugim - czasami zaraz po jego
uzyskaniu.
Maksymalny czas pracy bez zerwania wyniosl w moim przypadku ok.1 godz.
Na tej samej linii USR Sportster nie zerwal polaczenia ani raz nawet po
odlozeniu sluchawki telefonu na kilkanascie minut. Inne modemy takie jak np.
Microcom Deskporte czy chocby Pentagram Diablo dzialaly stabilnie i bez
problemow.
Fakt , ze Omen laczyl sie prawie kazdorazowo na powyzej 50kbps , ale co z
tego...
Jezeli juz chcesz kupic , to szukaj starych modeli!

Pozdro