Re: nazwa dla dysku z kieszeni

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 18:27:05 MET DST

> create extended partion --> create logical partiton on extended

Zdaje sie ze tak probowalem i nie mozna tak zrobic jezeli nie ma podstawowej
partycji (mowa o dysku tym przenosnym). To znaczy ze chyba musi byc zawsze
na dysku fizycznym jedna partycja podstawowa

Ja mam podobna sytuacje jak kolega. Mam jeden dysk podzielony na partycje
C,D,E. I jeden w kieszeni. W momencie kiedy wloze do kieszeni do windows
przypisuje temu dyskowi litere D, a litery dyskow partycji rozszerzonej
dysku glownego zmienia o jedna w gore: D w E i E w F.
Przyznam sie ze moze to byc troche uciazliwe, bo jezeli np. mam skroty na
pulpicie do partycji rozszerzonej D, E to kiedy wloze przenosny dysk to
nagle skroty nie moga odnalezc swoje programy.
Pozdrawiam
Ambrzyk