Problem z modemem

Autor: Przemyslaw Kulczycki (fatality_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 14:55:35 MET DST

Cze!
Mam maly problem.
Mam modem Zoltrix Phantom 56k PCI ale jakos nie udaje mi sie laczyc.
Dzieje sie to od jakis 2 tygodni. Wyskakuje mi komunikat zebym sprawdzil
czy modem jest poprawnie zainstalowany i podlaczony.
Wymienialem kable, podlaczalem do innego gniazdka, reinstalowalem
sterowniki, wyjalem i wlazylem modem z powrotem i qpa!!!
Zostal mi tylko reinstal win`a ale mi sie nie chce od nowa instalowac
wszystkich programow.
Diagnostyka modemu w panelu sterownia wykazuje ze wszystko jest OK.
Albo win albo modem nie dziala poprawnie.
Co robic?

Przemek Kulczycki

fatality_at_viii-lo.krakow.pl

"Even if the world sucks,