Re: dwa pytanka

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_news.pss.rzondzi.net)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 14:06:10 MET DST

SR napisał(a):

> 1/ Czy zwiekszenie pamieci wirtualnej moze przyspieszyc dzialanie
> komuptera? Zwiekszylem ja u siebie nawet 4-krotnie ale zadnej roznicy w
> dzialaniu kompa nie widze...

W zasadzie moze zwolnic... U mnie kiedys, jak mialem tylko 64MB RAMu
zwiekszenie pamieci wirtualnej do 192 MB spowodowalo 9co oczywiste)
wolniejszy start Windy... No i byly duze (dlugie) problemy z
przelaczaniem okien...

> 2/ Czy nie majac karty dzwiekowej można przez sluchawki sluchac z
> CD-Romu plyt audio?

Jezeli ma wyjscie na sluchawki, to tak :-)

--
     Pozdrowienia Zen0n
  Microsoft zatrudnia geniuszy.