Abit BE6II- ciagle odtwarzanie rejestru, problem z SBLive

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 13:34:12 MET DST

Witam,
Od paru dni probuje doprowadzic kompa do normalnej pracy i zaczynam juz
nerwowowo wysiadac. Moja konfiguracja: Abit BE6II, Celeron 433_at_433, 128RAM,
niefirmowa pelna Riva TNT2 na detonatorach, modem Zoltrix FMVSP336i na ISA,
SBLive 1024, Quantum Fireball EX 12GB UDMA33, Widnows 98 SE 4.10.2222 A.
Glowny moj problem to czeste wykrywanie przy uruchomieniu kompa bledu w
rejestrze i przywaracanie poprzedniej wersji rejestru - wylaczenie
ScanRegistry na karcie Autostart w narzedziu konfiguracji systemu nie
pomaga. Gdy mialem nie zmieniony BIOS plyty glownej, to odtwarzanie rejestru
nie bylo tak uciazliwe. Niedawno zmienilem BIOS na QY i sterowniki do HPT366
na wersje 1.22. Po zainstalowaniu Winowsa, wszystkich sterownikow, i
programow, odtwarzanie rejestru przywrocilo mi goly rejestr taki jaki jest
zaraz po instalce systemu (tzn. usunelo mi wszystkie sterowniki, ktore sie
instaluje samodzielnie - do HPT366, modemu, grafiki, SBLive, oraz zapisy w
rejstrze dodawane przez instalowane programy - nie moglem uruchomic Offica
itp.)
Nie wiem gdzie tkwi problem - w sprzecie czy w systemie? Moze ta wersja
Windows (4.10.2222 A) to jakas beta i to przez to?
Kolejny problem wiaze sie z SBLive. Gdy mialem okrojona wersje LiveWare 3.0
wszystko bylo w porzadku, lecz gdy zaistalowalem pelna wersje LiveWare 2.0,
wtedy w trakcie uruchamiania windows wyskakiwal blad (wystapil krytyczny
wyjatek w OE 0028:C29D215F) i trzeba bylo resetowac kompa a pozniej w trybie
awaryjnym recznie usuwac z rejestru folder Creative i wpisy w innych plikach
systemowych.
Bardzo prosze o wszysktie sugestie. Prosil bym rowniez o podanie kolejnosci,
w jakiej powinienem przy mojej konfiguracji instalowac wszystkie stery itp,
ewentualnie zmiany jakis ustawien w biosie.
Jesli sam sobie z tym nie poradze, to moze znajdzie sie szlachetny grupowicz
z Lodzi, ktory na miejscu pomogl by mi rozwiazac te problememy. Oczywiscie
zrewanzowal bym sie flaszka.
Rozpaczliwie czekajac na pomoc pozdrawiam wszystkich
Leszek