Re: SB Live! Player 1024 - różnice pomiędzy wersją

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 05:15:38 MET DST

Użytkownik "Wagus" <wagus_at_ae.katowice.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jakie są różnice w oprogramowaniu dołączanym od w/w kart? W sklepach
wiedzą
> mało, albo i nic nie wiedzą. Chodzi mi zwłaszcza o software
umożliwiający
> stosowanie efektów dźwiękowych do sygnału z mikrofonu w czasie
rzeczywistym.
taki sam jest we wszystkich wersjach dolaczonego softu - masz tzw.
surround mixer i z niego zalaczas odpowiednie efekty realizowane w czasie
rzeczywistym. Wiem, bo mam plytke z drv 2.0, uzupelnieniem 2.01 i full
3.0. Na plytce z 3.0 jest jeszcze LAVA, Creative Keytar (taka buee
elektroniczna gitara), Rhythmania (powiedzmy...samograj), mediaring talk.
reszta roznic to szczegoly. A w ogole, czy 3.0 jest dolaczane obecnie do
live'a? Wydaje mi sie, ze kupujac jakakolwiek odmiane znajdziesz plytke
2.01.

--
pzdrw
Abram:   abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm