Re: GForce - jaka kupic

Autor: DooM3R (doomer87_at_antispamerbox.poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 18:32:26 MET DST

Not so long ago "Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl>
wrote:
> Absolutna czołówka GF 32MB DDR z tv-outem to:
> GeForce 256 Elsa Erazor X2 + tv-out 1350zł
Również mój faworyt - ale obecnie stać mnie jedynie na G400MAX (trochę nie
pasuje do celka, ale cóż zrobić)

> GeForce 256 Asus 6800 TVR Deluxe 1518zł
Wejście TV!

> a GF 32MB DDR bez tv-outu:
> GeForce 256 Asus 6800 Pure 1266zł
> polecam Elsę, no chyba że koniecznie chcesz te okulary od Asusa.
Można dokupić okul;ary Elsy - Revelator, i rzeczywiście są świetne (lepsze
od Asusa). Ale wtedy cena zbliża się niebezpiecznie do 1800 PLN...
Podsumowanie: Elsa to najlepszy wybór pod względem jakości - wspaniałe
wyjscie TV, świetny obraz, tylko z o/c jest średnio :(
Asus oferuje wejście TV - ale czy to rzeczywiście taka fajna sprawa?
Jakościowo obraz jest też b.dobry (ale jednak ciut gorszy).

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-