USB + kamerka + ABIT = problem

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 17:02:29 MET DST

Hej
Posiadam plyte glowna ABIT BE6-II, do tego kamerke USB - Phillips'a i
tutaj jest maly problem. Jak wczesniej mialem plyte tekram'a to przy
instalacji kamerki przy probie pierwszego uruchomienia systemu,
windows stawal w trakcie ladowania. Bez kamerki ladowal sie bez
zarzutu. Przez przypadek doszedlem do tego ze wystarczy wylaczyc w
bios'ie "Assign IRQ for USB" (czy jakos podobnie) i system bez
problemu startowal z "wcisnieta" kamerka . Niedawno zmienilem plyte
glowna na ABIT'a i wylaczenie opcji "Assign IRQ for USB" nie skutkuje.
Windows z podpieta kamerka nie chce sie ladowac, oczywiscie moge
uzywac kamerke podlaczajac ja w trakcie pracy systemu (plus USB) ale
nie mam ochoty co kazdy reset kompa wyciagac kamerke z USB. Czy jest
moze jakies rozwiazanie tego problemu ????
TIA
-----
"Ten, który walczy z potworami, winien uważać, by samemu
nie stać się jednym z nich... kiedy spoglšdasz w otchłań, ona
również patrzy na ciebie..."
                                        - Friedrich Nietzsche