Re: Biostar M6TLC, a podkrecanie Celerona

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 15:38:28 MET DST

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomości: ...

> Panie Kowalski. Zanim zaczniesz wasc zalewac newsy swoja "wiedza", to wez
> ze sie wasc troche podszkol w podstawach, ok?

Wojtus, Wojtus, nie zniechecaj czlowieka! Upatrzylem go sobie
na ofiare i tylko czekam na kolejne wystapienie (moje hobby :),
a Ty go ostrzegasz. Ech... Chcesz, zeby mnie depresja dopadla?
Pozwol odreagowac! Inaczej stane sie nieznosny! :)

> sprobuj. Na razie proponuje Ci zmiane nicka na cos innego, bo pod tym zes
> sie wasc wystarczajaco zblazniles.

Nieee, no teraz to juz przegiales! A juz go prawie mialem! Buuu...

ZBF