Re: Jak przyspieszyć kompa

Autor: Zenobiusz Zimny (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 14:21:14 MET DST

Jednostka Michał Węgierek <miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl> w porywie weny
twórczej nastukała: 8cta8l$fiu$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Powiem tak - duzo lepszy jest staly plik wymiany, niz to automatyczne
> badziewie. To sie wie...
> A po prostu nowe to dobrze zapomniane stare :))) z epoki 3.1 i dawniej

A ja powiem inaczej: duzo lepszy jest _brak_ pliku wymiany. W tej chwili moj
komp 'mieli' dyskiem tylko przy otwieraniu pliku, lub programu. W dodatku
jezeli, ktoras z tych rzeczy odpalalem juz wczesniej podczas sesji to
wchodzi ona momentalnie...

--
              Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Budowla jest zwienczona olbrzymia kopulacja'