Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 13:30:28 MET DST

Krzysztof Gajdemski wrote:

> Nie jest to do końca prawda. Akurat Spirit jest w zasadzie pełnym
> modemem, tylko z niestandardowym interfejsem (podobnie jak te oparte na
> chipach Lucenta)

Z winmodemami w Linuksie podobno coraz lepiej, już chyba ze dwa
udało się uruchomić ;)), natomiast pewien mój znajomy przedstawił
inną wizję przyszłości:
gdy wyjdzie system Windows 2002, sterowniki od starszych wersji
nie będą już działały. Do nowszego sprzętu ludzie będą pisali
nowe sterowniki, natomiast takimi "starociami", jak niektóre
winmodemy, nikt nie będzie się przejmował. Trzeba będzie zmienić
modem.
Co o tym sądzicie?
Oczywiście nie dotyczy to "prawdziwych" modemów, bo do tych
nie są potrzebne żadne sterowniki, wszystko załatwia kilka komend AT.
Chyba że... nie, nie chcę o tym myśleć :)))))

Pozdrawiam
Artur