Re: SBLIVE

Autor: Paul Urstein (paul.urstein_at_planet.ch)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 12:28:36 MET DST

Hiubi a écrit :

> Mam problem z SB Live. Trzeszczy mi, a teraz to w ogóle milczy lewy przedni
> głośnik.
> Podobno problemy jakieś się zdarzają z Pentium III które posiadam, co robić?
> ??

Serwus, czy znalazles specjaliste od twojej karty?
Ja kupilem SB Platinum, i nic mi nie dziala, po prostu nie mam dzwieku w
glosnikach a tylko dzwiek w sluchawkach zainstalowanych z przodu...
po godzinnej rozmowie z Hot Line "specjalista" poradzil mi wymienic karte...
Bardzo prosze o kontakt, jesli ktos kto na tym sie zna sie do ciebie odezwal...
Pozdrowienia

--
Amicalement Paul Urstein