Re: Nvidia Riva TNT2 series2.05

Autor: Janusz Oderski (odja_at_ld.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 10:36:17 MET DST

Witam

W serwisie powiedzieli, ze uszkodzone zlacze AGP, ale czy w takim razie
chodzily by mi gry (np. nowy Tomb Rider, czy Rally Championship 2000). Nie
uruchamiaja mi sie benchmarki typu Final Reality czy 3DMark no i mam
problemy z zamknieciem Win98 przy ilosci kolorow wiekszej niz 256. Gierki, o
ktorych pisalem normalnie chodza na rozdzielczosci 800*600 i kolorach 32,
wiec moze to nie jest jednak wina uszkodzonego AGP (mam nadzieje).
Bardzo dziejuje za odpowiedz
Z pozdrowieniami:
Janusz Oderski