Odp: Asus 3400-TV Out

Autor: Łukasz Walec (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 10:19:26 MET DST

> KARTA --> CPU ". Czy chodzi tu o ustawienie w polu "Compatybility with
> Motherboard" w Control Panelu ASUSa (driver 2.25) w zakladce
> Advanced/Direct3D?

tak,

Może powiesz "co ma 3D do tego" A ja na to: ja nie wiem, ale co ma opcja
3D - V sync do wyświetlania filmików mpg. Wyłącze to żeby zwiększyć
wydajność, to podczas odtwarzania mpeg i DVD obraz jest zielony, tzn. ma
skalę odcieni zielonego. Te stery to troszkę głupota, ale co tam jak działa
to działa :)

pozdro
Łukasz