P100 a nagrywarka

Autor: Toomy'eM (tmachals_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 09:33:41 MET DST

Witam,

  Chce sobie kupic nagrywarke. Wybor padl na Plextora, IDE lub SCSI. Problem
w tym, ze mam juz w komputerze dosyc duzo roznych dodatkow i boje sie, ze
jak doloze jeszcze kontroler SCSI to mi sie z czyms pogryzie, zabraknie
przewan lub cos innego. Z drugiej strony nie mam juz wolnego kanalu IDE (mam
dwa dyski, jeden w kieszeni, DVD i CD). Ostatecznie moge wyrzucic CD-ka.

  Ale przez mysl przeszlo mi inne rozwiazanie. Mam gdzies w szafie stary
komputerek z P100 i 8MB + sieciowki w obydwu komputerach. Moze by tak
nagrywareczke wrzucic do tego starego, dac mu jakis uzywany dysk ~2.5GB i
zrobic z niego maszynke do nagrywania. Tylko czy nie jest to za slaby sprzet
do tego celu.

Mozecie wyrazic swoja opinie na ten temat? Jest to sens, czy lepiej upchac
nagrywarke do lepszego komputera?

Pozdrawiam,
Toomy