SIS6326DVD

Autor: Grzegorz Kowalewski (gk1_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 09:33:26 MET DST

Czesc. Mam pytanie. Chodzi mi o karte graficzna SIS6326DVD AGP 8MB a
mianowicie czy ta karta ma jakas akceleracje (np. OpenGL) i
ewentualnie gdzie mozna znalezc biblioteki OpenGL do niej. Inne pytanie.
Mam z ta karta pewien maly problem: gdy komputer nie jest wlaczony przez
ok. 2 godz. po wlaczeniu piszczy sygnalizujac ze nie ma karty graficznej
- po resecie lub wylaczeniu i wlaczeniu komputera jest OK.Karta ta ma
dwa jumpery, o ile pamietam J1 i J4 obok siebie, ale nie mam do niej
opisu i nie wiem do czego one sa. Moze mialyby one jakis wplyw na takie
dziwne zachowanie karty przy wlaczeniu komputera.