Re: Do początkujących

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 04:01:36 MET DST

Użytkownik Marcin Lipski said:

> Teraz mam normalny, relatywnie drogi zestaw, Abit BE6 i PIIIE Coppermine,
> ale wart ceny - jest niezawodny i wydajny, wszystko działa, 0 problemów.
> Polecam.

No to super :)). Zgodnie z prawem Murphy-ego zaraz ci sie sypnie :) Czy ty
jestes jakims demagogiem na etacie u Intel-a ??? :))) W innym poscie na tej
grupie plujesz na Athlona, piszac ze go testowales. A przez ile, ze sie
spytam ? przez 15 minut ???? Nie wysylaj takich postow, bo to jest co
najmniej komiczne (zeby nie powiedziec dosadniej).