Re: Mini Tower jak desktop

Autor: Michał Jarski (jarski_at_rubikon.net.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 22:39:26 MET DST

Vindex wrote:

> Tyle ze ten Compaq jest do tego _przystosowany_ - czego o standardowym
> komputerze nie da sie powiedziec. Wiele HD nie toleruje pracy w pionie

Przystosowany ? Tak się składa, że z ciekawością zajrzałem do tego
"przystosowanego" komputera i stwierdziłem, że to najnormalniejszy pod
słońcem składak, tyle że z nalepką Compaq ... (jeżeli hodzi o HD, to był
bodajże jakiś tani Seagate).
Mówiąc inaczej - mój składak też jest przystosowany ...
pzdr,
mj