Re: Monitory 17"

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 02:07:44 MET DST

>zwlaszcza te jej sliczne rozowo / zolte przebarwienia na rogach ?
>widzialem (z obrzydzeniem) 3 rozne Fututy CTX'a
>i wszytkie to mialy - tyle ze w roznych miejscach...
>a Nokia Monitor Test dyskwalifikowal je zupelnie :-(((
>geometria wolala o pomste do nieba

Wlasnie i tu jest pies pogrzebany ... moze ktos mi wyjasni dlaczego pierwsza
partia tych monitorow byla wrecz idealna, natomiast na dzien dzisiejszy
sprzedaja te egzemplarze ktore wyglaja jak odrzuty poprodukcyjne? W kazdym
razie roznica jest kosmiczny miedzy monitorem kupionym 3 tygpodnie temu a
tym kupionym dzisiaj.

Moze ktos mi cos wyjasni?

--
Maciej Machacz