Re: kamerka internetowa

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 23:08:33 MET DST

| Potrzebuje porady, jaka kamerke (internetowa) do komputera kupic.
| Moze ktos ma i moze polecic

Osobiscie jeszcze nie posiadam kamerki ale rowniez nosze sie z zamiarek jej
kupienia. Z "wywiadu" wynika ze najlepsze w swojej klasie cenowej (okolo
300PLN) sa kamery PHILIPSa z tym ze podobno szybsze sa te na USB (LPT jest
podobno zbyt wolne).
Z tego co czytalem te kamerki maja nieco lepsze parametry optyczne od swoich
konkurentow. Dodatkowo maja wbudowane mikrofony (chyba mono) a wersje na USB
(nie wiem jak jest z wersja LPT) ma rowniez wbudowany spust do robienia
zdjec. Na USB sa dwie wersje: na "lapkach" i na statywie. W tescie
zamieszczonym w "PC WORLD COMPUTER" wynika ze statyw jest wygodniejszy
jednak ja chyba zdecyduje sie na "lapki".

To chyba wszystko co wiem na ten temat.

Pozdrawiam
P.

  odpowiadajac na moj list, usun ANTYSPAM z adresu