BIOS - cos nie tak :\

Autor: Keeper (Keeper_at_poczta.fm)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 22:46:57 MET DST

Witam.
Mam problem z aktualizacja biosu w Abicie BH6 (sprzedawca w ostatniej chwili
wcisnal mi to zamiast BX6 v2.0 i powiedizal, ze to wersja 1.1, jednak
niewiem jak to sprawdzic,
ktora to wersja). Tak wiec sciagnalem biosy do 1.1 i 1.0. Do tej pory
aktualizowalem biosami do 1.0.
Ktorykolwiek z tych najnowszych biosow wgram, za kazdym razem wyskakuje blad
(cos o 2F8) przy wlaczaniu kompa.
NIby potem jest OK, ale niedizala mi modemik [ na COM2]. Probowalem
przestawiac w biosie, ale nic o nie daje.