Re: Kto naprawi nagrywarkę YAMAHA CDR-200?

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 15:06:33 MET DST

Raczej nikłe sznase na naprawe sam miałem dwie te yamachy i straszne badziew
ie padała optyka w pierwszej po 4 m-ce na gwarancji była nowa chodziła 3 m-c
e.Już po gwarancji. Do serwisu nie opłacało się dawać bo bym jakąś 500zł zap
łacił bo całą optyke by musieli wymienić. Dałem do gościa który umiał to nap
rawić i nic z tego. Najpierw wyminił laser potem okazało że silnik źle obra
ca wymienił, ptem jakeś oprniki przepalone na samym końcu nagrywarka dalej n
ie nagrywa. A za naprawe chciał 400zł to mu ją zostawiłem no i kupiłem nową
za 700zł traxdate na razie jestem zadowolny

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452