Re: Jak zmienic przerwanie

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 21:54:18 MET DST

"Valdi" <userw_at_polbox.com> wrote in message news:38efcd7e$1_at_news.vogel.pl...
> Winda potrafi dzielić ale tylko na papierze - za mało danych - jak winda,
> jaka grafa?
Czesc!
Wiec chcialbym zmienic przerwanie karty graficznej poniewarz jest ona na tym
samym co dwa urzadzenia a mam jeszcze wolne przerwanie lub zmienic
przerwanie tych urzadzen aby karta pozostala sama.Wyglada to u mnie tak
Win98 SE
00 czasomierz
01 klawiatura
02 programowalny kontroler przerwan
03 port Com2
04 port Com1
05 Creative SB Live SB16 Emulation
06 Standardowy kontroler dyskietek
07 Port drukarki
08 Zegar czasu rzeczywistego
10 Intel 8237AB/EB PCI do Uniwersalnego k. h. USB
10 IRQ Holder for PCI Steering
11 Rockwel PCI Modem Enumerator
11Winfast 3D S320 II Display Adapter
11 IRQ Holder for PCI Steering
12 Creative SB Live Value
12 IRQ Holder for PCI Steering
13 Procesor numeryczny
14 Kontroler 82371AB/EB PCI Bus Master IDE
14 Pierwszykontroler IDE
15 Kontroler Intel 82371AB/EB PCI Bus master IDE
15 Drugi kontroler IDE
Jak to zmienic aby grafa byla sama ewentualnie moge wylaczyc porty w Biosie
ktorych i tak nie urzywam jak bedzie potrzeba tylko zalezy mi na zmianie
przerwania.
Dzieki za wszelkie porady.