Odp: nowy komp i problemy :-(

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 21:24:48 MET DST

> sobie recznie. No ale okazalo sie, ze nie jest to do konca prawda... Otoz
> posiadam winmodem (phantom :-() i jego juz recznie zainstalowac nie
> potrafie. Problem jest taki, ze po przegraniu sterownika windows pyta
sobie
> o COM'a. A przeciez winmodemy maja COMy wirtualne (czy jak to sie tam
> nazywa). W kazdym razie oczywiscie COMa, ktorego potrzebuje nie ma na
liscie
> do wyboru. Zupelnie nie wiem co z tym zrobic.

Ustaw modem (zworkami na nim) na COM4 i IRQ3. Nastepnie dodaj COM3 i COM4
(tzn. trzeba to zrobic 2 razy) > dodaj nowy sprzet > porty COM.

Teraz (oczywiscie po restarcie lub paru) daj panel sterowania i modemy,
leszczyk sam Ci wyszuka na ktorym COMie itp.

Jakbys cos jeszcze nie wiedzial to mozesz na priva.

A czemu sobie nie wrzucisz SE ?

            Sten
       sten_at_tsk.pl