Coperek 550E i wskazania temperatury

Autor: ObiwaN (obiwan_at_poz.sm.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 19:57:06 MET DST

Hi

Ano wlasnie podpiolem sobie Coperka 550E na przejsciowce MSI(Micro Star) do
Abita BE6-II i Winbond (Hardware Doctor) pokazuje mi ze temperatura procka
wynosi 76 stopni Celsjusza , System Temeperature 1 wynosi -50 C , a
Temperature 2 - 40C , problem w tym ze pod Biosem sa zupelnie inne wartosci
CPU-od 40C do 50C
Temp1 - ok 30C
Temp2 -ok 35C i w co tu wierzyc ( czujnik zewnetrzny po podklejeniu do plyty
wskazuje cos kolo 40C ) i co tu jest grane ?!?.
Orientuje sie ktos czy nowy Bios lub patch poprawia te wskazania ?
Bede wdzieczny ze wszelkie sugestie i info na ten temat.
Wiem ze temat byl poruszany na grupie , ale jakos sie nie doszukalem nic
konkretnego.

Pozdrafki