Możliwe zeby nagle uszkodził się RAM?

Autor: Łukasz Walec (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 19:05:18 MET DST

Witam.

Jest problem. Zostawiłem dzisiaj rano uruchominy komputer i wyszedłem.
Okazało się że po przyjściu o godz 16:00 na zegarku systemowym widniała
godzina 9:00, czyli kmop był zawieszony przez 7 godzin !!!!!!!!!

Teraz czego się nie ruszę w WIN to wywala mi albo, "C++ Runtime Error" albo
"Błąd: Kernel32", a najczęściej "Za mało pamięci do uruchomienia progu". Co
Chociaż jest 30 MB wolnego RAMu (w sumie 64) i nic nie jest uruchomiaone to
wystarczy ze uruchomię MSIE czy nawet NN i co: "Program spowodował błąd,
itd."
Ledwie udało mi się wysłać ten post.

Czy jest możliwe że uszkodził się RAM, albo coś innego?

Dodam że system nie był w między czasie modyfikowany, oraz wyklucza się
istnienie wirusa lub trojana.

POMOCY!!!

Łukasz