Re: samsung 950p+ (19tka)

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 18:21:53 MET DST

Andrzej Nowinski wrote in message <8cvbk2$cu3$1_at_info.nask.pl>...
>Czy ktos bawil sie monitorem samsung 950p+ i moze podzielic sie
>spostrzezeniami? Zastanawiam sie czy go nie kupic i troche sie >wacham.

Ja również się nad nim zastanawiam. I już jestem prawie zdecydowany. Nie
udało mi się znleźć w tej cenie nic co dorównywało by mu parametrami.
Oglądałem to tylko w sklepie. Ale na tyle długo że sprzedawca miał mnie
dosyć. Sprawdziłem wszystkie możliwe rozdzielczości, docelowo chciałbym
pracować w rozdzielczości 1280 -1024. W tej rozdielczości obraz był wyraźny
nie zauważyłem żadnych zniekształceń, kolory też ok.
Właśnie szukam testu Noki i jak go znajde to znowu idę do sklepu testować.

AdamS