Odp: Karta graficzna + procesor

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 15:41:54 MET DST

> Mam pytanka.
>
> 1. Jaka karte graficzna byscie poradzili zakupic obecnie ?
> Co do wymagan : troche pozadnego grania ale tez praca biurowa,
> do monitora 17 ". GeForce raczej nie wchodzi w rachube, az takich
> wymagan nie mam.
> Moze cos na RivieTNT1 lub TNT2, a moze jakis Savage ??? Przydaloby sie
> TVin/out.
TNT lub TNT2 (ale firmowke zadne DataColor Sniker i inne) ja mam Diammond
Viper 770 i jest ok (na ABIT BE6) oprocz viper'a moze Asus ( sa modele
z TV-out )
Savage sobie podaruj

> 2. Jaki obecnie procesor najlepiej kupowac (wydajnosc/cena). Oprocz PIII
>
> z wiadomych przyczyn :)
> Plyta ABIT BE6-II lub Asus P3B-F
czy (ABIT BE6-II lub Asus P3B-F ) to przyczyna ze nie PIII ?
na BE6 PIII450 jest OK ?
wydajnosc.cena t ochyba PIII 500E lub 550E ( over.. i mamy
800 - wydajnosc ++ )
ewentual poszukaj jakies tanie PII 400
co do BALERONa to nie mam zdania (ponizej 500 to chyba nie warto - chciales
pograc)