Odp: ICQ2000a - HELP

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 15:33:58 MET DST

Użytkownik Adam <blackbird_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38f31d49_at_news.vogel.pl...

> Probowalem przez "loadera" tzn crack'a i tez nie idzie - co jest grane.
> Mam Win 98 SE - czy to jest problem - a moze stale lacze jest problemem
> (chociaz probowalem tez zainstalowac po odlaczeniu od inetu)?

Wersja, o ktorej wspomnialem wyzej instaluje sie bez problemu. Instalowalem
to na paru kompach - w tym na "stalce" (u mnie w domciu) i nie mialem
zadnych problemow...
Zadnego loadera ta najnowsza wersja NIE POTRZEBUJE.

Pozdro