Odp: nazwa dla dysku z kieszeni

Autor: Jarek Gancarz (jaro_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 14:29:58 MET DST

kolejnosc partycji jest taka:
partycja podstawowa dysku primary (na kanale 1) master, potem primary slave,
wzglednie secondary master (to zalezy jak masz je podpiete)
nastepnie partycje logiczne zalorzone na partycji rozszeroznej dysku primary
master, potem primary slave itd

swormatuj wiec dysk wymienny tak aby miec na nim tylko partycje roszerzona,
bez podstawowej, w ten sposob literki partycji beda sie pojawiac po
literkach dysku pierwszego, mozes jeszcze we wlasciwosciach systemu ustawic
na stale literke CD-ROMu wtedy tez nie bedzie inaczej nazywany.
Dodatkowo na dyskach wymiennych mozesz zalozyc pliki autorun.ini zawierajace
informacje o ikonce dysku, w ten sposob bedziesz mogl je latwo rozroznic
(jezeli masz kilka)

powodzenia

jarek