Re: asus P3B-F

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 13:37:37 MET DST

Dnia Tue, 04 Apr 2000 10:45:59 GMT, dimka napisał(a):
>Zwracam się do was z prośbą o ocenienie płyty Ausa P3B-F.
>Co o niej sądzicie?

Jest świetna.

(czy jest stabilna w pracy, jak reaguje na overlocking,

Jest bardzo solidna i stabilna, overclocking... raczej OK, zobaczę, jak
wreszcie będę miał Cu550E :)

>czy obsługuje coperki,

Nowy bios (1005) obsługuje koperki.

czy możliwe jest zmiana napięcia procka w biosie.)

Eeee... nie pamiętam. Nie chcę teraz restartować sprzętu :)

>Czyli pokrótce wszystkie plusy i minusy (jeżeli takie są ) dotyczące tej
>płyty.

plusy: wydajność, stabilność, 4 złącza DIMM, doskonała tolerancja na różne
DIMMy - np. u mnie przy płycie 100MHz bez najmniejszych problemów chodziły
razem 128MB(133MHz) + 128MB(100MHz) + 64MB(100MHz) + 32MB(66MHz).
Slot1 na procesor jest imho lepszy niż w abitach B*6 - w abitach tuż przy
slocie stoi rządek wysokich kondensatorów, które trochę przeszkadzają przy
wstawianiu proca.

Jakie wady? Przede wszystkim cena. Druga... niestandardowy BIOS - trzeba się
przyzwyczaić do zupełnie innej obsługi, niektórych rzeczy trzeba dokładnie
szukać. A, jeszcze jedno: dzielnik AGP można zmienić _tylko_ za pomocą
dip-switcha na płycie.

>No i oczywiście czy warto ją kupić?

Jasne, że warto :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |