Re: jakie stery do viper330 AGP?

Autor: MSD (marekd1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 13:42:51 MET DST

| PowerStripem można podciągnąć suwak do samego końca i dalej działa :)
| Jedyne co zrobiłem, to dokleiłem na układ radiatorek z 486.

Tak się składa, że podciągając suwak w PowerStripie podwyższyłeś
taktowanie pamięci a nie procesora graficznego, więc przyklejenie
radiatora w tym miejscu uważam za nieco nietrafione :) Jeśli ci jednak
działa to w porządku, ale w usmażeniu pamięci radiatorek na procesorze
Vipera nie przeszkodzi.

MSD