ZGRYWANIE VHS na dysk

Autor: Krzysztof Nowak (nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 12:49:18 MET DST

Witam!
Kupilem ostatnio do mojego k6 400MHz karte elsa erazor 3 pro vivo.
Chcialem sobie pare rzeczy z kaset vhs zgrac na dysk i niemile sie
zaskoczylem. Otoz przy rozdzielczosci 384x288 bez kompresji gubi sie okolo
50% klatek. Jesli zastosuje kompresje ok 40% to ilosc zgubionych klatek
wynosi zero. Ale nawet wtedy plynnosc przy odtwarzaniu jest jakas inna
(czasami sie ten filmik krztusi). Mam wobec tego pytanie, czy jest to
uzaleznione od mocy procesora, czy tez od pamieci ram.
Pytanie drugie jest troche inne: mam filmik w aviku przefrany z dvd i codec
divx. Mam rowniez plik tekstowy ktory jest tlumaczeniem dialogow na j.
polski. Jak zmusic mediaplayera do wyswietlania tych napisow. Wiem ze jest w
nim taka opcja ale w helpie pisze ze nie do wszystkich formatow to sie
nadaje. Czyzbym trafil na ten wlasnie format?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

--
						Krzysztof Nowak
						nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl