Re: Odp: ! e-mail > sms

Autor: Kaja (barba_at_wa.home.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 02:09:00 MET DST

Michał Frątczak 'Ender' napisał(a):

> ooops literówka na tyle istotna, że posyłam autopoprawkę
:-)
> 4860Xxxxxxx_at_text.plusgsm.pl np. 601345678_at_text.plusgsm.pl na nr
> telefonu 601 34-56-78.
> --
> Ender
> Gdzie diabeł nie może, tam czas na Microsoft!

Do Idei natomiast nie można wysylać z podobnym adresem.Robiłam już
różne
sztuczki i nie dochodziło albo ginęło po drodze.Musialam zainstalować
taki
programik SMS EXPRESS ale z niego trzeba wysyłać oddzielnie, tzn po
wyslaniu sms-a trzeba poczekać aż się uruchomi np.Sylaba i dopiero
wysłać następne wiadomości ( oczywiście te ze skrzynki pocztowej).

Pozdrawiam
Kaja