Badziewiasty serwis firmy ICS z wrocka.

Autor: Brychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 22:20:15 MET DST

Ludzie, nie kupujta w badziewiastej firmie ICS badziewiastych acorpów z VIA
ze slotem 1. Płyta przy próbie uruchomienia z celkiem 466 w przejściówce nie
chciała nawet zipnąć ( ta sama przejściówka chodziła bez problemu w 2 innych
pecetach ). Z celkiem "płytkowym" 333 poszła bez problemu. Z inną przejśció
wką i 466 wyjętą z chodzącego peceta także. Problem przejściówki okazał się
problemem nie do pokonania przez wybitnego fachowca serwisowca z firmy ICS.
A na dodatek akurat pokończyły im się te boskie acorpy z czipsetem firmy VI
 - i nie mieli na co wymienić. Nie posiadali też dobrej przejściówki która b
y chodziła z tą płytą. Znaleźli jedną niedobrą, z reklamacji - taka z której
nie da się wyjąć procka po zainstalowaniu - trzeba wydłubywać śrubokrętem. N
a usilne prośby żeby wymienił badziewiastą popsutą przejściówkę na dobrą ale
niechodzącą odpowiedział że nie może bo to inny typ od innego badziewiarza z
Tajwanu i jak wyślą to im nie wymieni i wogóle ble ble ble. Wg. mnie gościu
wyraźnie wciskał kit zdając sobie sprawę z problemu ale mydlił oczy twierdzą
c że płyta jest dobra a wszystkie inne przetestowane przejściówki są be, a o
ni na tych płytach montowali zestawy. Na pytanie jakie dawali przejściówki w
ykręcił się że te które już poszły a zostały tylko popsute.
Ja przepraszam, ale co to za płyta która chodzi tylko na jednej i to sp....e
j przejściówce po przebraniu nie wiadomo ilu. Gościu podsumował że płyta jes
t OK i jest to już problem klienta.
Dział handlowy był jednak bardziej skłonny do współpracy i zgodził się wymie
nić super jednostkową płytę Acorp na inną za drobną dopłatą ok 100 zł ( jak
wspomniałem innych Via już nie mieli ) -na tradycyjnego, sprawdzonego starus
zka bx-a firmy MSI. Poszedł bez problemu ( choć płyta też wyglądała podejrza
nie ).
Nie wiem czy to tylko ja miałem takiego pecha z tą firmą i przejściówkami do
celka ?
Pozdrawiam.
Brychu.