Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Joustin (joustin_at_geocities.com)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 21:05:55 MET DST

> Byly karty ktore mialy wzmacniacz 2x2W i oprocz tego wyjscie
niewzmocnione
> line-out.

eh :\

Ci
> czyli niewzmocnione:)

Okey... dla Ciebie - "Nie wzmocnione" ;-)

> no widzisz, mozna tak bylo od razu:)))

Uhh... jarzenie 70letniego dziadka :-)

> jak bylem mlody to tez tak spalem... do czasu jak nie urwal mi sie
kabelek:)

Noo... jednak z tym "dziadkiem" to cos jest :-)

> a co to ?

Uhh.. no matter. (zreszta i tak -- wroclaw :\ )

> tu na stancji nie mam takich glosnikow co by trzeba bylo sasiadow
wyrzucac:)

eeee .... no ale wiesz. To jest wzmocniony wav! Z "niewzmocnionego" line-out
robi zestaw 225W + Subwoofer (na COMie 1, musisz wylaczyc myszke jak
masz:))))

                            Joustin