Odp: Szybki start wina w Adaxach

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 19:36:04 MET DST

Oznacza, ze komp robi "suspend-to-disk" lub "suspend-to-ram" tak jak
wiekszosc notebookow i nowszych kompow na plytach ATX (na niektorych
starszych tez). Opis tego jest na jakiejs stronie o Windows PL mozna
sprobowac u siebie w domku ;). Jak go normalnie wylaczysz to bedzie sie
ladowal minute albo dluzej.
Użytkownik Barteczek <bgrabowski_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38f116c5$1_at_news.vogel.pl...