Re: voice in modem

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 17:28:52 MET DST

| Podłączyłem sobie modem (Cobra niestety) jako telefon głośnomówiący.
Jakość
| połączenia jednak nie jest zadowalająca. Słowa są gubione, a w głośnikach
| słychać niekiedy piski sprzęgu mikrofonu. Jakość połączenia (głosu) też
nie
| jest zadowalająca. Czy ktoś zna jakiś dobry sposób, by polepszyć parametry
| połączeń za pomocą komputera??? Czy może taka jest już natura i
specyfikacja
| kanału rozmównego w paśmie komputerowym nie zezwala na więcej?

Mysle ze Twoje klopoty zwiazane z nienajlepsza jakoscia dzwieku wynikaja z
jakosci modemu. Ja mialem USR MessagePlus i jakosc byla wysmienita. Teraz
mam zlomtrixa i jakosc juz wyraznie pogorszyla sie ale nadal dosc swobodnie
da sie rozmawiac (musialem jednak kupic nowy, "normalnej" jakosci mikrofon
poniewaz dolaczany standardowo to totalna kicha).

P.