Re: Nowy FTP

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 00:15:11 MET DST

> dawna i
> archiwa paru
> >

> A czy ja sie pluje o sam fakt, ze on to robi ?
>
> Po prostu dziwnie mi to pachnialo, no ale niech Ci bedzie. :)))

dziwnie pachnialo tym usuwaniem za brak uploadu...
to troche nie fair...

usuwanie nieaktywnych nie ma sensu...
mam wiele kont, na cudzych serwach, ktorych nie uzywam
(nie robie ani UPL ani DNL) i nikt mnie za to nie wywala,
ja postepujem tak samo z moimi (l)userami.

btw. wlasciciela tego ftp prosze zatem o kontakt ICQ 56720545

m227