Odp: Odp: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 13:57:52 MET DST

Użytkownik Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.HPP.3.95.1000410092643.19654D-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl.
..

> Fajnie, ze sie rozumiemy. Dorzucmy do tego jeszcze Bullita, oczywiscie
> Mistrza kierownicy, Dirty Mary and Crazy Larry (nie znam polskiego
> tlumaczenia), Francuskiego Lacznika i z zagranicznych Mad Maxa 1. No i
> chyba mamy odfajkowana cala interesujaca czesc kinematografii
swiatowej
> ;)))

Cala to chyba nie, osobiscie rozszerzylbym ta liste o kilkadziesial
pozycji, no ale nia ma co wymieniac bo sie zrobi oftopik (behehhehe :-D)
A o dobrych filmach ja ja moge gadac, slowo...

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzetu komputerowego, sklep online: