Pamiec TwinMOSS (Q:Ustawienia w Biosie?)

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 13:52:37 MET DST

Kupilem pamiec TwinMOSS 128MB/133MHz/6ns. W Biosie mial wpisane juz
wczesniej (nie zmienialem tego) przy poprzedniej pamieci CAS latency Time
: 2. Przy startowaniu systemu pisalo ze powinno byc 3. Jednoczesnie sie
zastanawiam jak powinny byc ustawione pozostale ustawienia. Ja teraz
uruchomilem Default:
SDRAM RAS-to-CAS Delay 3
SDRAM RAS Precharge Time 3
SDRAM CAS latency Time 3
SDRAM Precharge Control Disabled
DRAM Integrity Mode NON-ECC
Bardzo prosze niech ktos mi powie czy to tak ma byc? Pamiec ta kupilem tak
na niedaleka przyszlosc bo teraz jeszcze mam BXa(Award Bios) i Celerona.
Ambrzyk