zalaczenie "dma" dla dysku w win95

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 08:56:28 MET DST

witam
jak zalaczam DMA dla dysku (w generic ide disc...47-menadzer urzadzen)
to przy podkreconym celeronie (466 na 525)
wali mi sie wszystko na dysku, a jak wylacze podkrecenie (co mi sie
nawet bardziej pod kontem wydajnosci oplaca)
to chodzi ok, tyle ze windows95 czesto (ale nie zawsze) "staje" w
trakcie odpalenia systemu i wisi. sprawdzalem bootlog.txt i staje
wlasnie w momencie ladowania swoich bzdur do dysku (esdi cos tam...).
Wie ktos jak temu zaradzic?, windows98 chodzil dobrze ale nie chcem tego
systemu.