Re: Mówię do ciebie!

Autor: Krzysztof Sterna (krzys_sterna_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 02:08:11 MET DST

> Poszukuję programu, który "rozumie" ludzką mowę, a raczej po prostu
> odczytuje komendy, pojedyncze słowa/zwroty. Pamiętam taki soft, który
> umożliwiał poruszanie się w środowisku Windows (zamknij okno, uruchom
> odtwarzacz CD itp) przez mikrofon. Jak to się nazywało?! A może znacie
inne
> programy, które nas słuchają?

jest taki programik... nazywa sie Talk 2Desktop.
mozesz go sciagnac z www.4developers.com (trial).
o ile pamietam byl tez kiedys na chipie program philipsa, ale bardziej
rozbudowany, do rozpoznawania mowy... umozliwial dyktowanie tekstu np. do
worda...
aha... oczywiscie w obu przypadkach musisz nawijac po angielsku...
polskojezycznych chyba jeszcze nie ma. ja przynajmniej nie widzialem...
pozdrowienia
KS