Re: Problem CDR 700 Mb

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 01:16:47 MET DST

Użytkownik "Krzys" said:

> Nagrałem plyte tomb raider 4 po wlozeniu do napedu kolegi pod win nt
> startuje normalnie (asus 40X). W domu umiesciłem plyte w napedzie lecz
> windows 98 widzi ją jako plyte audio ( 2x track). Posiadam naped BTC 20X.
> Jezeli ktos wie o co w tym chodzi prosze o pomoc.

Ale zes sie stary wpakowal. Mialem tego gniota o nazwie BTC x20. Bardzo
dobry naped :)) Zeby wystartowaly np: niebieskie plytki trzeba sie bylo
najpierw pomodlic :))) Najlepsze jest to ze wlozenie plytki do tego napedu i
poprawny start to dopiero polowa sukcesu :)). Nie wiem czy istnieje gorszy
naped, (slyszalem ze jeszcze "lepsze" sa Cyberdrive-y i Vuego) mialem go
przez pol roku, na twoim miejscu pozbylbym sie go tak szybko jak sie da.
Szkoda zdrowia :))) BTC prowadzi do depresji i oblakania :)))).

Pozdrowienia
hattab_at_poczta.onet.pl