kontroler vs. karta sieciowa

Autor: Durante (durante_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 00:03:06 MET DST

Na swoim kompie mam zainstalowane Win98 SE.

W srodku siedzi sobie stara karta sieciowa zgodna z NE2000, ktora
rezyduje sobie na przerwaniu 10 i na innym raczej nie moze, bo nie ma
zworek (choc nie bardzo mi sie wierzyc chce, ze nie mozna zmienic
przerwania, bo 6 lat temu PnP jeszcze chyba nie bylo, prawda?).

Klopot w tym, ze to przerwanie (10) wykorzystuje tez standardowy
kontroler dysku twardego ide/esdi.

No i mamy konflikt.

Wszystko w sumie dziala, karta pracuje, siec huja, z twardzielem tez
zadnych problemow nie ma, ale mimo wszystko konflikt jest i strasznie
dziala mi na nerwy,

Chcialbym sie wiec dowiedziec jaki ewentualny wplyw na moj komputer
moze miec ten konflikt. Mniejsza wydajnosc twardziela?

Bede wdzieczny za wszelka pomoc.