Re: Najnowszy Pentium III 1 GHz

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 23:51:02 MET DST

On Sun, 09 Apr 2000 09:50:53 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,
>
>:))

100% pewnym mozna byc tylko jednego :))

>Ale trzeba się starać. Jedynie z i740 są większe problemy -- inne
>karty zazwyczaj działają bez problemu.

Mam watpliwosci :)) Zwlaszcza co do kart ktore podalem. Owszem - da
sie je zmusic do poprawnej pracy - ale kosztem wydajnosci

>Np. AVer mocno nie poleca
>używania kart TV na Bt878 na chipsecie MVP3 -- u mnie pod NT działa
>idealnie w zapchanym kartami komputerze.

Asus nie poleca uzywania TNT2 z ALI a tez dzialaja :))

>A na co Ci USB w stacji roboczej czy graficznej? Ewentualnie na
>pad, ale najpopularniejsze nadal są np. na COMie...

Mnie pytasz? Ja tych sterownikow nie pisalem :))

Pozdrowienia

Vindex